Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PS

Pane Petríku, vůbec jste v bloku nezmínil dotace do zemědělství. A to je kámen úrazu naší potravinové soběstačnosti. Protože rozdílné zemědělské dotace v členských státech EU, tento okruh otázek značně rozšiřuje a komplikuje. Jinak souhlas a karma.

0 0
možnosti
Foto

Dotace jsem skutečně nezmiňoval. Nicméně ani v návrhu poslanců Podala a Balaštíkové se o dotacích nepíše.

:-/

Je to velice složité a emocionální téma.

0 0
možnosti
LV

Dobrý den! S těmi otázkami jste mne předběhl, na svém blogu jsem formuloval podobné.

A k řepce: Myslím, ne, jsem si jist, že řepka se příliš démonizuje. Ano, škodlivost řepky spočívá v tom, že je nutno ji intenzivně chemicky ošetřovat - v tom u nás nemá "konkurenci". Ale s tím vyčerpáváním půdy to není tak zlé. Řepka dává cca 15 - 20 metrických centů z hektaru, pšenice 80 - 100, brambory 450, řepa a kukuřice 600. Prakticky veškerá organická hmota z řepky zůstane na poli a zaorá se jako hnojení. Včetně celkem bohatého kořenového systému. Navíc řepka je ozimá rostlina, dává zelený pokryv nějakých 8 - 10 měsíců v roce, což je také pozitivní.

Řepka za Babiše nemůže.

0 0
možnosti
Foto

Máme to podobné. Nicméně řepka vyžaduje 10 postřiků ročně, včetně RoundUpu.

1 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1792x
Vyučil jsem se v minulém století inženýrem na FJFI ČVUT. Pracuji jako zaměstnanec a trochu dělám do politiky. Politicky jsem orientován směrem k osobní svobodě každého člověka. Nejlépe vystihuje moje názory knížka Podivuhodná dobrodružství Jonatana Gullibla od Kena Schoollanda. Skvělé knížky jsou i Válka s Mloky od Karla Čapka a Egypťan Sinuhet od Mika Waltariho.

Jsem členem hnutí  Trikolóra.

 

Seznam rubrik