Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jak vy jste mohl vystudovat technickou univerzitu? Vaše logika - policajti chytili auto, pojďme zvýšit povolenou rychlost, mi prostě uniká.

0 0
možnosti
Foto

Přečtěte si prosím odkazy, jsou tam linky.

0 0
možnosti

Pane autore, bohužel nemáme kvalitu silnic a jejich síť jako v Německu a prý dokonce ani jako v Polsku - proto jsem proti zvyšování dovolené rychlosti!

S určitou kritikou "honu" na "obyčejné" hříšníky za jasného počasí a při klidném provozu s vámi souhlasím. Na druhé straně potkávám více a více riskujících nebezpečných ho.vad (omlouvám se za to slovo) na nepřehledných silnicích...

1 0
možnosti
Foto

V minulosti již u nás neomezená rychlost byla. Podívejte se prosím na odkazy.

0 0
možnosti
Foto

O jakou bezpečnost?? Kde jste to slyšeli, co vám to nalhali...

1 0
možnosti
Foto

Jak víte, že šlo o přestupek o povolené rychlosti? Mohlo jít o nebezpečné předjíždění, telefonování za jízdy a spousta jiných a ty jste nemohl vidět neboť to auto jelo daleko před vámi

1 0
možnosti
Foto

Policejní superb stál u krajnice, aby mohl měřit rychlost. Proto to vím.

0 0
možnosti

Jestli Vám dobře rozumím, vidíte to takto:

Řidič jede vysokou rychlostí. Policie se ho snaží zastavit. Řidič ujíždí (možná v kradném autě, možná zdrogován). Protože ujíždí moc rychle, policie ho nechá být.

Pokutu zaplatí jen pitomec, který zastaví. Nebo chudák, jehož auto by policajtům ujíždělo jen pár set metrů.

Chápu to, jako Váš návod: Policajtům ujížděj, nebuď blbej, nezastavuj.

5 0
možnosti

Myslím si, že maximální povolená rychlost by měla být zrušena pouze po dobu předjíždění a po předjetí by se řidič povinně přizpůsobil opět maximální povolené rychlosti. Minimálně na obyčejných silnicích by ubylo čelních střetů s protijedoucím řidičem.

1 0
možnosti

Neubylo, pane Svobodo, neubylo.

1. Ti, kdo předjíždějí nebezpečně, povolenou rychlost zpravidla nedodržují.

2. Pokud zjistíte problém, na plyn šlápnete, na pravidla nehledě, neboť Vám jde o život.

3. To podstatné: Předjíždět smíte jen, když je předjetí bezpečné (je to ostatně Váš zájem). Tak holt si musíte to bezpečí odhadnout s povolenou rychlostí.

Pozn. 1: Neuvádíte, zda máte např. na mysli předjíždění auta, jedoucího 85 - 86 km/hod. při povolené rychlosti 90 km/hod.

Pozn. 2: Ten, kdo neumí odhadnout bezpečnost manévru při dodržení rychlosti ji neodhadne ani pro vyšší rychlost. Jen náraz bude více devastující.

0 0
možnosti

Ano, souhlasím s autorem článku. Pro vynucování zákona pohodlně postačí radary, ať pevné, či v utajení mobilní a posílání složenek s fotkami. Bezpečnost silničního provozu pro PČR by znamenala být přítomná na na komunikacích a krizových místech a vzniklé situace analyzovat a řešit. Jenže toto je pracné...:-)

PS.: asi před půlrokem, rokem jsem zahlédl článek o tom, že k PČR bylo přijato asi tisíc? nových členů - všichni prý skončili na ředitelstvích....;-D

3 0
možnosti
Foto

PCR dela svou praci. berte to tak. jejiu ukolem je mimo jine dohlizet na bezpecnost a trestat ty, co porusuji predpisy a to delaji. tak je to dano a takova je skutecnost. vase uvaha ze pokutuji cloveka ktery podle vas nikoho neohrozil je naprosto mylna a zavadejci... ridic porusil predpis a policie se zachovala tak, jak mela. tecka hotovo. nechapu nac takoveto uvahy o nicem. opet pouze dalsi pokus o hazeni spiny na policii..... nikde na svete by se s vami o tom policista nebavil a skoro vsude v evrope by jste dostal mnohem vyssi pokutu neez u nas... bohuzel...... preji spoustu bezpecnych kilometru a malo pokut;-)

1 1
možnosti
Foto

Na vině není policie. Na vině jsme my, voliči.

0 0
možnosti

No co se rychlosti jízdy týká, tu bych nechal omezenou, lidi už jezdí tak jako tak jako pr.....

Možná trochu víc tolerance při překročení o pár kilometrů. O poutání si myslím toliko, že se to týká pouze mě a nikoho tím neohrožuji. No a pak je zde buzerace starých aut, leckdy v lepším stavu, než ty nové. A našlo by se těch zhovadilostí, jejichž cílem je pouze vybírat pokuty víc.

Naopak si nepamatuji, kdy jsem naposledy viděl policii hlídat na stopce, na červenou nebo na plné čáře. +- každé třetí auto oslňuje a ohrožuje tím protijedoucí, ale to také nikdo neřeší.

Ale co je nejhorší, to je to, že celý ten systém je nastaven špatně. Za každou hovadinu - viz výše (kromě červené atd) dostanete pokutu. A ještě se vás policista blbě zeptá "vy máte zdravotní problémy, že se nepoutáte"? Myšáci od MP se klepou v křoví za značkou konec obce, jestli jste ji náhodou nemíjel o 5 km rychleji, co, že už 100 m stojí v polích. Naopak, agresívní řidič, který druhého vytlačí ze silnice má za pár let papíry zpátky. A agresivita vůbec je trestána laxně, takový člověk by měl přijít na 10 let o papíry bez nároku na zkrácení lhůty, pak psychotesty a při opakování nadosmrti. A vrcholem pak je, když borec s 12 zákazy řízení zabije sfetovaný policistku, která ho chce zastavit. Páni policisté, úředníci, soudci. Není vám to blbé až trapné, že si z vás ten šmejd utahoval, že jste mu byli pro smích a jezdil dál? Proč už místo třetího zákazu nešel sedět?

2 0
možnosti

Každopádně s tou nebezpečností rychlosti to nebude tak stašné když až kombinace faktorů vede k nehodám. Z toho že se honí PČR 200km/h za nebezpečným pachatelem co původně jel 65 na padesátce:-/;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1792x
Vyučil jsem se v minulém století inženýrem na FJFI ČVUT. Pracuji jako zaměstnanec a trochu dělám do politiky. Politicky jsem orientován směrem k osobní svobodě každého člověka. Nejlépe vystihuje moje názory knížka Podivuhodná dobrodružství Jonatana Gullibla od Kena Schoollanda. Skvělé knížky jsou i Válka s Mloky od Karla Čapka a Egypťan Sinuhet od Mika Waltariho.

Jsem členem hnutí  Trikolóra.

 

Seznam rubrik